sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Ciorba de legume dreasa cu ou si smantana

Nu venerez ciorba, ba chiar o evit cat pot de pe lista de gatit, in schimb imi place foarte mult ciorba de legume din oras... gatita in cantitati mari, tinuta la temperaturi mari tot timpul ii da un gust si un miros aparte.
Dar azi s-a aprins beculetul si am zis sa fac si eu acasa una... in cantitate mica, bineinteles :D
Si uite ce a iesit 
Acum sa va dezvalui lista cu ingrediente:
- 1 ceapa alba
- 1 morcov
- 1 ardei gras rosu
- 1 ardei gras verde
- 1-2 rosii (pot fi si din conserva)
- cartofi (eu nu am pus)
- 1 punga de legume congelate minestrone
- 1 cutiuta de smantana
- 1 ou
- sare, vegeta
- 2 linguri ulei

Secretul gustului consta in calirea legumelor in putin ulei. incepem cu ceapa tocata marunt, apoi punem morcovul. cand se inmoaie morcovul punem ardeii taiati cubulete.

pune sare si putina vegeta apoi adaugam legumele congelate si rosiile taiate (acum ar fi si vremea cartofiilor). Adaugam apa cat sa le acopere si lasam asa pana da un clocot.
Ca sa trecem de stadiul de tocana, mai punem apa (de preferat fierbinte).
Lasam sa fiarba si spre final, cand toate legumele sunt fierte mai adaugam putina vegeta, sare, piper dupa preferinte lasam sa mai dea un clocot si oprim focul.
Separat intr-un castron batem bine un ou cu smantana (eu am pus doar 100grame), restul se poate adauga in farfurie la servire.
Ca sa nu se lege oul, luam putin din ciorba si punem peste ou, amestecam, apoi turnam totul in oala.

La sfarsit se pune deasupra patrunjel tocat si se acreste dupa gust
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu