sâmbătă, 26 martie 2011

Muffins cu ghimbir si stafide

Mi-am promis sa fac cat mai multe retete cu ghimbir. Azi am ales muffins :D
Sunt pufoase, foarte aromate de la ghimbir si numai bune alturi de un suc natural sau o cafea cu lapte fierbinte. Oricum ar fi, trebuie incercate.



Ingrediente:
- 230gr faina
- 100gr zahar
- 250ml lapte
- 1 ou
- 80gr stafide
- o bucata de ghimbir proaspat sau 1 lingura de ghimbir macinat
- 60gr unt topit
- 1 pliculet praf de copt
- 1 lingurita de sare

Cantarim faina, o amestecam cu sarea si pliculetul de praf de copt, apoi adaugam zaharul.
Intr-un vas topim untul si il lasam sa se raceasca pana amestecam intr-un bol laptele cu un ou. Adaugam untul si apoi le turnam peste vasul in care avem faina si zaharul.
Stafidele le punem intr-un castronel cu apa calda. Curatam ghimbirul si il dam prin razatoare. Dupa ce am amestecam celelalte ingrediente si am obtinut o compozitie omogena (chiar daca are putine cocoloase), adaugam ghimbirul si stafidele.
Intr-o tava de briose punem hartii speciale si apoi turnam compozitia in ele.
Le dam la cuptorul preincalzit pe treapta din mijloc pentru 15 minute.

Sunt bune si unse cu crema de ciocolata si cu migdale

O briosa are cam 50 grame si 150 kcal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu