joi, 7 aprilie 2011

Amandina - varianta mea

Orice are ciocolata e bun :) eu asa cred. Si mai nou am descoperit ca si ce are crema de branza e bun... asa ca am m-am intrebat, impreuna nu sunt bune?
Si asa a rezultat "amandina mea". Nu e la fel de dulce ca si cea de la cofetarie si nu are ciocolata pe deasupra.
Ingrediente:
- 100gr unt
- 175gr zahar
- 2 oua
- 75 gr faina cu 1 lingurita de praf de copt
- 5 linguri pudra de cacao
- 3 linguri lapte
- 1/2 cana fulgi de ciocolata alba
Pt crema:
- 100gr ciocolata cu lapte
- 75gr crema de branza
- 1 lingura zahar pudra

Untul moale se freaca cu zaharul. Apoi se adauga ouale unul cate unul.Faina se amesteca cu cacao si se pune treptat peste compozitie.La final se adauga laptele si fulgii de ciocolata(sau ciocolata rasa).
Se tapeteaza o tava cu hartie de copt sau se unge cu unt si se tapeteaza cu faina si se toarna compozitia.Se niveleaza cu lingura si se da la cuptor 30-40 minute.
Pana se face blatul, pregatim crema. Amestecam crema de branza cu 1 lingura de zahar pudra, iar pe bain-marie se topeste ciocolata. Dupa ce s-a topit se amesteca cu crema.
Incercati sa faceti in asa fel incat crema sa fie gata o data cu negresa, ca sa nu se intareasca.
Cand e gata prajitura, se scoate si se taie felii egale (asigurati-va ca ati pus-o intr-o tava mai mare ca sa nu fie prea groasa) si ungeti o felie cu cu crema apoi puneti o alta deasupra.
Daca vi se pare prea uscata, puteti sa faceti un sirop de zahar ars si sa o insiropati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu